Servisni avto deli so vsi deli, ki zagotavljajo brezhibno delovanje

Brezhibno delovanje servisni avto deli zagotavljajo z nizom lastnosti, katere so določene s strani proizvajalca in izbiro kupca. Izbira kupca je velikokrat tradicionalna, kar pomeni, da so servisni avto deli v veliki meri enaki kot servisni avto deli kupljeni v preteklosti. In tudi v prihodnosti bodo servisni avto deli pri tradicionalnem kupcu v veliki meri enaki, kot aktualni servisni avto deli . Tradicionalni kupci vedo, da servisni avto deli določenega proizvajalca ali trgovca zagotavljajo želene lastnosti oziroma lastnosti, katere zahteva in pričakuje. Zato tudi v velik primerih tradicionalen kupec na ostalo ponudbo ne da veliko. Drugače je z kupci, ki se ravnajo po drugačnih načelih. Lahko gre za osveščene kupce ali kupce, kateri kupujejo po trenutnem navdihu.

Osveščeni kupci so tisti kupci, ki so dnevno seznanjeni z novostmi s področja servisnih avto delov. Spremembe, novosti in vse ostalo kar obsegajo takšne informacije so osnova za odločitev. V primeru, da se med servisnimi avto deli pojavi nova blagovna znamka ali model, kateri je sodeč po referencah vreden nakupa, bo velika verjetnost, za odločitev o nakupu. Seveda mora za osveščenega kupca nova blagovna znamka ali nov model določene blagovne znamke, zahtevati tudi drugim zahtevam, kot so cena, kakovost, razmerje med kakovostjo in ceno, plačilni pogoji, načini plačila, popusti in podobno. Kupci, ki se ravnajo po trenutnem navdihu so tisti kupci, kateri nimajo vnaprej določenih posebnih lastnosti, ampak posebne lastnosti določijo v času nakupa. Takšni kupci se zanimajo predvsem za servisne avto dele, ki nudijo dober kompromis med ceno in kakovostjo, ter ga prepričajo na prvi pogled. Vsak način kupovanja ima svoje prednosti in slabosti. Tradicionalen kupec se največkrat kot pijanec plota drži točno določene blagovne znamke oziroma modela blagovne znamke, ki je v preteklosti bil na kratko povedano najbolj ustrezen njegovim zahtevam. Slabost takega nakupa je v dejstvu, da se danes spremembe na trug odvijajo hitro. Tako lahko iz preteklosti dobra blagovna znamka izgubi svoje dobre lastnosti v primerjavi s konkurenčnimi blagovnimi znamkam. Enako lahko model točno določene blagovne znamke v primerjavi s konkurenčnimi modeli izgubi dobre lastnosti. Osveščeni kupec je pozoren prav na te lastnosti. Problem, ki ga z vsakim nakupom ima osveščeni kupec je kakovost in verodostojnost prejetih informacij. Prejete informacije, na podlagi katerih se odloča za nakup, so lahko bol ali manj kakovostne.

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *