Prenehanje kajenja

Prenehanje kajenja je za vsakega kadilca precej trd oreh in le malokomu uspešno uspe. Kajenje, ki je pravzaprav hkrati tako razvada kot zasvojenost, nam namreč precej hitro „zleze pod kožo”, saj se telo na nikotin izjemno hitro navadi in ga stalno zahteva – brez običajne količine nikotina se počutimo precej nervozno. Druga težava, zaradi katere je prenehanje kajenja težko, pa je zagotovo samo dejanje kajenja – redni kadilci si ne morejo več predstavljati, da ne bi ob kavi prižgali cigarete oziroma se jim enostavno zdi, da brez nje ob pitju kave nimajo kaj početi z rokami oziroma jim enostavno nekaj manjka med prsti.

O tem, kako močno zasvojenost povzroča nikotin, sicer vemo že kar dolgo število let, da smo zasvojeni tudi s samim aktom oziroma dejanjem kajenja, pa marsikdo enostavno pozabi.
Marsikdo, ki bi se rad odrekel škodljivemi navadi in nezdravemu načinu življenja, se zato sprva ne odloči za popolno prenehanje kajenja, temveč tobačne cigarete najprej zamenja za elektronske. Z njimi je pravzaprav lažje prekiniti poseganje po škodljivem tobaku, saj ohranimo tako akt kajenja kot doziranje nikotina – elektronske cigarete namreč vsebujejo nikotin in aromo (pogosto z okusom sadja), ki se uparja in tako spominja na prave cigarete. Velika razlika pa je seveda v tem, da elektronske cigarete ne vsebujejo množice drugih škodljivih spojin, ki ogrožajo naše zdravje.

S tem, ko presedlamo na elektronske cigarete, pa seveda še ne moremo reči, da smo postali nekadilci. Prenehanje kajenja dejansko nastopi šele takrat, ko premagamo tudi navado samega akta kajenja – torej se odpovemo tudi elektronskim cigaretam. In tudi to je precej težavno.
Če si želite popolnega prenehanja kajenja, ne da bi se v vmesnem času posluževali elektronskih cigaret, je seveda potrebno odkriti najboljši način, da vam bo uspelo. Malo je takšnih ljudi, ki se nekega dne enostavno odločijo, da ne bodo prižgali nobene cigarete več – in se tega nato dejansko držijo. Za takšno odločitev je potrebna precej močna volja, saj mora um premagati telo, ki si želi substanc, od katerih je odvisno. Nekateri se zato odločijo, da bodo skušali prenehati kaditi s pomočjo hipnoze, ki se je izkazala za precej učinkovito metodo. Vpliva namreč prav na našo podzavest, ki nas vedno znova opominja, da nam nekaj „manjka” in prehitro podleže telesu ter njegovim potrebam. S pomočjo hipnoze se v naših mislih zasidra ideja, da cigaret ne potrebujemo oziroma nam ne prijajo, zato je odpoved razvadi precej bolj enostavna.

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *